خريد لباس نوزاد براي مراسم شيرخوارگان

قيمت دوربين ترموگرافي دوربين ترموويژن دوربين حرارتي فلير آمريكا قيمت

خريد لباس نوزاد براي مراسم شيرخوارگان

۵۳ بازديد

پوشاك نوزاد و كودك

https://fingilii.com/

خريد لباس نوزاد و كودكان غير از اينكه بسيار هيجان انگيز و سرگرم كننده است يكي از مهم ترين دغدغه هاي پدرها و مادرهاست. با وجود مجموعه وسيعي از لباس هاي كودك كه امروزه در دسترس است والدين بايد پوشاكي براي نوزاد و كودك انتخاب كنند كه راحت بادوام و ايمن باشد. به هر سايت فروشگاه پوشاك نوزاد سر بزنيد گزينه هاي متعددي پيش روي شماست. اما آيا اين پوشاك نوزاد و كودك از نظر حساسيت هاي پوستي راحتي تعويض پوشك ايمني كاربردي و زيبايي براي كودك شما مناسب استا در نظر گرفتن اين موضوع احتمالاً لباس هاي گران قيمت با كيفيت بالاتر را به لباس هاي كودك اصطلاحا يك بار مصرف و ارزان ترجيح خواهيد داد.

ويژگي هاي مهم در خريد پوشاك نوزاد و كودك

با انتخاب پوشاك نوزادي و كودك كه داراي يقه هاي منعطف دمپا و مچ نرم هستند اطمينان حاصل مي كنيد كه به نوزاد شما آسيبي نخواهد زد. لباس نوزاد نبايد براي كودك خيلي تنگ يا كوچك باشد. براي اطمينان از تناسب و سايز مناسب از فروشگاه هاي آنلاين پوشاك ؛؛؛؛كودك با جدول سايزبندي استاندارد خريد كنيد.

همچنين پوشاك ؛؛؛؛نوزاد بايد به راحتي در پوشيده و بيرون آورده شوند. دكمه در فاق باعث تعويض سريع و آسان پوشك مي شود. همين طور از لباس هاي داراي تزئينات يا زيورآلات كوچك اجتناب كنيد زيرا ميتوانند خطر خفگي براي كودك داشته باشد. الياف به كار رفته در پارچه توليدي لباس كودك ارگانيك بوده تا باعث بروز حساسيت پوستي يا تنفسي در كودك نشود. تمامي متريالي كه در توليد پوشاك كودكان و نوزادان به كار مي رود بايد مطابق با استانداردهاي ايمن براي سلامتي آنها باشد.

چرا پوشاك نوزاد و كودك فينگيلي انتخاب مناسب تري است؟

پوشاك توليد شده براي كودكان و نوزادان در اين برند تماما از پنبه درجه يك و متناسب با پوست حساس كودكان هستند. پارچه هاي 100 درصد پنبه ضدآلرژي هستند و مشكلات احتمالي پوست و سيستم تنفسي را در پي نخواهند داشت.

غير از اين تمامي مراحل چاپ و طراحي روي پوشاك ؛؛مطابق با الگوهاي روز دنيا بوده و از رنگ ها و مواد استاندارد در كليه فرايندها استفاده مي شود. اكثر طراحي ها و ساختار دوخت متناسب با تامين ايمني و سلامت براي نوزادان و كودكان در سنين پايين است. در اين لباس ها از هيچگونه تزئيناتي كه قابل جدا شدن از روي لباس بوده يا سبب سلب آرامش و راحتي نوزاد در طولاني مدت باشد استفاده نشده است. همه لباس ها از ست هاي جذاب نوزادي بي سي سي تا حوله هاي لطيف اين برند - شورت هاي نوزادي - بادي هاي رنگارنگ نوزاد و كودك نوپا و ساير محصولات در جديدترين كالكشن ها در ابتدا براساس راحتي و سلامت كودك طراحي شده اند و بعد از آن زيبايي رنگ هاي آرامش بخش و متناسب با روحيات كودكان در سنين پايين مورد توجه قرار گرفته است.

استفاده از دكمه و زيپ وارداتي در پوشاك كودك بي سي سي از كيفيت بالايي برخوردار بوده و در باز و بسته شدن مكرر ويژگي اوليه خود را از دست نمي دهند. در كنار اين امر پارچه لباس ها نيز با شستشوي مداوم ظاهر مناسب خود را حفظ ميكنند. حفظ كيفيت در اثر شستشو و در مورد پوشاك نوزاد و كودك بسيار ضروري است. بي سي سي بيش از 20 نوع كالكشن متنوع در رنگبندي و طراحي مختلف از كلاه نوزادي بندي و ساده - اكسسوري و ملزومات نوزادي - پتوهاي رنگارنگ و كيسه خواب نوزاد و ارائه داده كه به راحتي مي توان تكه هاي مختلف را ست كرده و استايل منحصربفردي براي نوزاد و كودك خرسال ساخت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.